Қазақстан жаңалықтары

Қазақстанда 2025 жылға дейін электрондық сауданы дамыту жөніндегі іс-шаралар жоспары қабылданды

Сондай-ақ, сауда министрлігінің алдында электрондық сауданың үлесін 2030 жылға қарай 20% – ға дейін жеткізу міндеті тұр.

“Министрліктің алдында электрондық сауданың үлесін 2030 жылға қарай 20% – ға дейін жеткізу міндеті тұр. Бірінші кезекте біз Ұлттық статистика бюросымен бірлесіп электрондық коммерция статистикасын қалыптастыру әдістемесін қайта қарадық. 2025 жылға дейін электрондық сауданы дамыту жөніндегі іс-шаралар жоспарын қабылдады. Электрондық саудада тұтынушылардың құқықтарын қорғауды қамтамасыз ету мақсатында түзетулер әзірленді, олар тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы Заң жобасы шеңберінде Парламент мәжілісінде қаралады. Электрондық коммерция мектебі жобасы іске асырылды, оның аясында 2000 — нан астам ШОБ субъектілері оқытылды”, – деді Арман Шаққалиев Үкімет отырысында.

Министрдің айтуынша, отандық тауарлардың маркетплейстердегі өкілдігін кеңейтуге ерекше назар аударылады.

“Бүгін clever Market маркетплейсінде қазақстандық өнімге баннер шығарылды, алдымен қазақстандық өнімді іздеу нәтижелерін шығаруда басымдық берілді. Alibaba ірі қытай базарларында және ұлттық павильондар ашылды JD.com”, – деді Арман Шаққалиев.