Ол азаматтардың көптеген өтініштері тиісті жауапсыз қалатынын, бұл қоғамның қанағаттанбауына әкелетінін атап өтті.
“Қарапайым адамдар бұрынғысынша бюрократия, формализм, шенеунік саңырау, немқұрайлылық көріністерімен бетпе-бет келіп отыр, сондықтан Қазақстан Республикасы Парламенті Мәжілісінің депутаттарына жүгінуге мәжбүр. Көбінесе азаматтардың қарапайым мәселелер бойынша жүгінетін жері жоқ. Егер сіз тіпті қажетті инстанцияларға қол жеткізе алсаңыз және шенеуніктердің қабылдауына қол жеткізсеңіз, әдетте, өтініш берушілер өтініштердің мәні бойынша әрдайым толық жауап ала бермейді”, – деп атап өтті депутат.
Арсютин мемлекеттік органдардың ақпараттық дерекқорларын интеграциялауды, сұраныстарды алдын ала өңдеу үшін жасанды интеллектті енгізуді қоса алғанда, бірқатар шараларды ұсынды, өтініштерге жауап берудің он күндік мерзімін заңнамалық белгілеу, сондай-ақ мемлекеттік қызметшілердің рейтингтерін азаматтардың өтініштері бойынша олардың жұмысымен байланыстыру.